Maybelline COLOR SENSATIONAL 410 MANDARINE FIZZ


Długo szukałam pomadki o lekkim brzoskwiniowym kolorze która wyglądałaby zarówno elegancko jak i nadawałaby się do codziennego użytku. Z góry skreślałam te zbyt pomarańczowe, brokatowe i blade. Nie wyglądałam w nich korzystnie. Podczas promocji w Rossmannie natchnęłam się na kolor Mandarine Fizz w szafie Maybelline. To był strzał w dziesiątkę! 


Kolor jest idealny. Świetnie współgra z moimi ustami jak i karnacją. Nie oziębia jej, wręcz przeciwnie nadaje całemu makijażowi ciepłego wyrazu.


Pasuje do smoky eyes jak i delikatniejszych makijaży. Idealnie pokrywa usta, jest prosta w aplikacji i nie podkreśla suchych skórek. Usta wyglądają na pełniejsze dzięki lekko błyszczącemu wykończeniu.


Maybelline Color Sensational nie należy do pomadek trwałych ale dość długo się utrzymuje. Schodzi równomiernie i nie zostawia brzydkiej obwódki wokół linii ust.
Daje również przyjemne uczucie nawilżenia które ja bardzo sobie cenię. 


Jestem w pełni zaskoczona jakością tego produktu. Nie wykluczam, że podczas następnej dużej promocji w rossmannie zaopatrzę się w kilka różnych kolorów tej pomadki... Lubicie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.