MAKIJAŻ : Esencja Kobiecości i moje pierwsze wrażenie.

Jeśli śledzicie mnie na instagramie [kilk] to już pewnie wiecie, że wczoraj spotkała mnie przemiła niespodzianka. Wieczorem otrzymałam niewielką paczuszkę z kosmetykami do testów od drogerii internetowej 


 W środku znalazła się między innymi pomadka firmy Celia która ma właśnie okazję gościć pierwszy raz na moim blogu.
Wybrałam dla siebie kolor numer 1 więc zaskoczenia nie było. Dostałam to co chciałam i muszę wam powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona.


Pomadka jest łatwa w aplikacji, ma dość jasny kolor i lekkie krycie dzięki czemu będzie idealna jako pomadka dzienna. Nie potrzeba lusterka aby perfekcyjnie nałożyć ją na usta.


Zawiera białe, nienachalne, bardzo drobno zmielone drobinki które odbijają światło i pozostawiają bardzo ładny efekt na ustach. Noszenie jest komfortowe, nie wchodzi w kąciki i nie roluje się.


Lekko brzoskwiniowy kolor świetnie pasuje do mojej karnacji oraz do mocnych makijaży oka które ostatnio bardzo polubiłam.


Muszę przyznać, że jak na pierwszy raz jestem bardzo zadowolona. Mam nadzieje, że w miarę upływu czasu nie zmienię zdania. Dobra pomadka za osiem złotych to absolutny hicior! 

Kup mnie ! Kup mnie !  KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.