Palmer's Cocoa Butter

Dziś pora na hejt ! Niedawno udało mi się skończyć rozsławiony na wielu blogach i vlogach balsam do ciała firmy Palmer's. Niestety nie rozumiem fenomenu tego kosmetyku... dla mnie to zwykły bubel ! 


 Podobno jego największym atutem jest zapach. Kompletnie się z tym nie zgadzam. Śmierdzi okropnie i niestety wcale nie zapobiega pojawianiu się rozstępów a już na pewno nie redukuje istniejących. 


 Żałuję, że go kupiłam i na pewno do niego nie wrócę. Fakt nawilżał skórę ale nie był to spektakularny efekt za którym mogłabym tęsknić. Jest wiele innych lepszych kosmetyków na rynku w przystępniejszej cenie, ładniejszym zapachu i skuteczniejszym działaniu. Przyznam, że jestem dość leniwa jeśli chodzi o balsamowanie ciała ale jeśli sobie coś postanowię to sumienie stosuję się do zużywania danego produktu. Niestety z tym męczyłam się najdłużej...bleee! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.