Zakupy - MIYO

Nie mam łatwego dostępu do kosmetyków MIYO. Kiedy jednak nadarzy się okazja kupienia czegoś w drogerii szybko okazuje się, że jasne kolory są wyprzedane a inne rzeczy takie jak pomadki, błyszczyki, cienie - otworzone, uciapane i zniszczone... Odchodzę więc z niesmakiem...


Dzięki jednej z moich ulubionych blogerek/vlogerek callmeblondieee dowiedziałam się o opcji taniej dostawy w sklepie pierre rene. Skorzystałam jak tylko w moim portfelu znalazło się trochę wolnej gotówki! 

Wybrałam dla siebie :


Podkład MIYO Fresh Face 01 Pearl
Puder MIYO Transparent Finish 


Pomadka MIYO Lip Me Lipstick 02 Vanilla Pudding 
(w rzeczywistości jest znacznie jaśniejsza )


Kredka MIYO eye liner nr05 white 



Cienie MIYO Omg! Eyeshadows:
nr 03 Breeze 
nr 01 White
nr 40 Ambition 
nr 32 Graffiti


Ku mojemu zdziwieniu w paczce znalazł się jeden produkt którego nie zamawiałam. W gratisie od firmy dostałam Lip Tint  Pierre Rene nr 01 Sweet Nothings.
Jestem bardzo miło zaskoczona. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.