RevitaLash® Advanced - recenzja.



Dzięki obecności na Przemyskim mikołajkowym spotkaniu blogerek stałam się szczęśliwą posiadaczką odżywki do rzęs i brwi RevitaLash® Advanced. Przyznam, że taki gift był dla mnie czymś wyjątkowym. Byłam bardzo ciekawa działania tego kosmetyku na moich rzęsach gdyż na wielu blogach widziałam, że odżywką naprawdę działa... sama raczej nie wydałabym tak dużej kwoty gdyż wiem, że są osoby u których się nie sprawdziła z prostej przyczyny- uczulała. U Mnie na szczęście nie wywołała reakcji alergicznej. Stosuję ją po wieczornej kąpieli i mogę z ręką na sercu przyznać, że działa cuda! Moje rzęsy stały się mega gęste i dłuższe. Świetnie wyglądają nawet bez tuszowania.  



Jedyne co zniechęca mnie do kupienia kolejnego opakowania to wygórowana cena produktu. Za mniejsze opakowanie (2ml) i trzy miesięczną kurację trzeba zapłacić 250zł a za sześciomiesięczną kurację (3,5ml) aż 330zł. Nie mówię, że kosmetyk nie wart jest swojej ceny bo wiele bym dała żeby utrzymać moje rzęsy w tak świetnej kondycji ALE  w obecnej chwili nie stać mnie na takie przyjemności.


Składniki RevitaLash®ADVANCED to: Water/Aqua/EAU, Serenoa Serrulata Fruit Extract, Panax Ginseng Root Extract, Dechloro Dihydroxy Difluoro Ethylcloprostenolamide, Biotin, Camelia Oleifera Leaf Extract, Swerita Japonica Extract, Biotinyl Tripeptide-1, Octapeptide-2, Calendula Officinalis Flower Extract, Triticum Vulgare (Wheat) Protein, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Glycerin, Cellulose Gum, Butylene Glycol, Pentylene Glycol, Phosphoric Acid, Disodium Phosphate.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.