Mój błyszczykowy ideał.

Dziś chciałam wam pokazać mój ulubiony błyszczyk do ust LOVERS ULTRA SHINE nr 612 od EVELINE który podbił moje serce nie tylko kolorem ale także zapachem, konsystencją i niesamowicie eleganckim wyglądem.


Od producenta wiemy, że : 
LOVERS Ultra Shine Lipgloss, to seria delikatnych błyszczyków o kremowej konsystencji w sześciu urzekających kolorach, które uwodzą apetycznym owocowym zapachem. Błyszczyk nadaje intensywny połysk zapewniając efekt delikatnie zwilżonych ust. Dodatkowa zawartość maleńkich błyszczących drobinek, fantastycznie odbija światło powiększając optycznie usta. Formuła wzbogacona o olejek arganowy doskonale dba
o delikatną skórę ust. Doskonale je pielęgnuje sprawiając, że stają się niesamowicie wygładzone i jedwabiście miękkie.
Błyszczyk ma wygodny aplikator w postaci długiej, płaskiej pałeczki, dzięki czemu produkt precyzyjnie nakłada się na usta.


Kolor który znajdziemy na stronie www.eveline.eu/ wygląda na dosyć ciemny. Niewiele ma wspólnego z  tym jak wygląda w rzeczywistości, dlatego polecam kupienie lub sprawdzenie błyszczyka w sklepie stacjonarnym. Jestem niemalże pewna, że wam się spodoba. Idealny kolor do pracy, szkoły czy też na imprezę do mocnego smoky eyes. Cena produktu z pewnością zadowoli nawet najskromniej prezentującą się kieszeń (12zł za 7,5ml).



Świetnie odbija światło dając lekko opalizujący brzoskwiniowy efekt w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Kolor określiłabym jako różowy nude. Pasuje chyba do każdego. 


Kremowa konsystencja świetnie nawilża usta i zapobiega ich wysychaniu. Nie lepi się i jest bardzo wygodna w aplikacji. Dla mnie jest to błyszczyk numer 1 ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.