Projekt 52.

 Na blogu alinadobrawa podpatrzyłam super post o chlubnej nazwie "Projekt 52" i postanowiłam, że również taka seria się u mnie pojawi i będzie nawiązywała do rocznej metamorfozy jaką z pewnością przejdzie mój synek. Postanowiłam, że nadrobię zaległe tygodnie w jednym rozpoczynającym poście a kolejne będę dodawać już na bieżąco. Z boku pojawi się również zakładka "Projekt 52" która będzie galerią i składowiskiem wszystkich zdjęć. Mam nadzieje, że podoba wam się ten pomysł i jeśli macie blogi zachęcam was do tworzenia takich postów! Są super! 





Odnoszę wrażenie, że w ciągu miesiąca Aron zmienił się, jego twarz stała się okrąglejsza, mimika twarzy zaczęła pracować i miny które robi są coraz śmieszniejsze! Czasem wygląda tak groźnie, że ho ho a czasem zupełnie na odwrót wygląda jak aniołek! 



I na koniec najnowsze ! 


Pamiętajcie!
PORTRET MOJEGO DZIECKA, RAZ W TYGODNIU, CO TYDZIEŃ - zapraszam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.