Lubię poszaleć !


Można powiedzieć, że w ciągu dwóch miesięcy moje życie wywróciło się do góry nogami. Na pewno wszystko co się wydarzyło miało wpływ na to jaka teraz jestem. 

A jaka jestem ? 
Na ogól spokojna, opanowana, cierpliwa... kiedyś bardzo mi tego brakowało. Byłam głośna, nerwowa ponad miarę i wszędzie mnie było pełno...


W całym tym spokoju który mnie otacza nie zatraciłam jednak szaleństwa ! Uwielbiam poszaleć - zwłaszcza z kolorami. Wydaje mi się, że to się nigdy nie zmieni... Są takie dni które aż się proszą o to by je pokolorować więc koloruję!


To mój codzienny kolorowy makijaż. Pięknie podkreśla zieloną i brązową tęczówkę. 
Mój facet twierdzi, że to typowe kolory dla takich "wiejskich tlenionych blondynek z jajkiem na włosach" ;-)  Co myślicie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.