Perfecta - rozświetlający krem na dzień z witaminą C i olejem arganowym .


Od ostatniego trymestru ciąży mam przyjemność stosować krem od Perfecty do cery zmęczonej. Przyznam, że jestem nim oczarowana. Dziś, 6 tygodni po porodzie sprawdza się równie dobrze.


 Jak podaje producent krem nadaje się dla osób po 30. roku życia  jednak ja podeszłam do tego z dużym dystansem. Według mnie świetnie sprawdzi się u każdej dwudziestolatki lub dwudziestoparolatki, która boryka się z problemem poszarzałej, matowej i zmęczonej cery. 

Pojemność kremu to 50ml więc całkiem sporo. Zapakowany jest w kartonik i szklany, bardzo ładnie prezentujący się słoiczek. Cena nie jest wysoka bo wynosi zaledwie piętnaście złotych. Ja kupiłam go na promocji w naturze za niewiele ponad osiem.  


Produkt zawiera skoncentrowaną Witaminę C i zapewnia intensywną regenerację skóry, likwidując oznaki zmęczenia. Świetnie poprawia koloryt skóry już po kilku użyciach.
Dzięki zawartości (choć niewielkiej) oleju arganowego  świetnie nawilża skórę.

Krem zawiera mikropigemnty które świetnie rozświetlają skórę oraz filtry UVA/UVB (SPF10) chroniące przed fotostarzeniem. 


Skład może nie należy do najkrótszych i najbardziej imponujących ale co tam! Ważne, że działa, nie zapycha i jest w przystępnej cenie. Jest dostępny w praktycznie każdej drogerii kosmetycznej. Z czystym sumieniem polecam wam ten krem jak również serum intensywnie regenerujące w saszetce z tej samej linii które również działa cudownie.   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.