Purple Royal Make Up


Najwięcej radości w prowadzeniu bloga daje mi możliwość prezentowania makijaży. Od zawsze uwielbiałam malować siebie i innych dlatego za każdym razem kiedy tylko mam okazję, fotografuję swoje "dzieła" aby pokazać wam je właśnie tutaj, na moim blogu. 


Okres ciąży nie sprzyja rozwijaniu mojej pasji ale przyznam, że wytrwale gromadzę efekty swojej pracy.
W czasie gdy nie będę mogła zaglądać tutaj tak często nie chcę zostawiać was z niczym dlatego najbliższy czas poświęcę głównie na pisanie "zapasowych" postów. Będą one dość krótkie i dotyczące raczej spraw bieżących takich jak projekt denko, ulubieńcy ostatnich miesięcy itd. 


Jeśli chodzi o makijaż wybrałam kolejny raz kolor fioletowy. Uważam, że świetnie pasuje do zielonej tęczówki takiej jak moja ale sprawdzi się również w przypadku brązowej. Ten sam makijaż można wykonać bazując na kolorze turkusowym lub royal blue i daję wam słowo,że będzie wyglądał równie efektownie. 


 Pewnie zastanawia was widok fioletowych uszu i plam na moim czole... cóż... nic dziwnego bo wygląda to co najmniej dziwnie ale jest to efekt nieudanego zabiegu z szamponem koloryzującym o którym pisałam wcześniej. (klik

 

Mam nadzieję, że makijaż przypadł wam do gustu. Zapraszam was również na mojego facebook'a i instagram gdzie będziecie mogli śledzić moje poczynania na bieżąco. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.