Makijaż świąteczny.


Obserwując koleżanki z blogów makijażowych postanowiłam nie robić kolejnego mocnego make upu. Skomponowałam dla was coś klasycznego co każda z was z łatwością wykona w swoim domu w krótkim czasie przy pomocy jak najmniejszej ilości kosmetyków.   


W wykonaniu tego makijażu ważne jest użycie dobrego podkładu który idealnie zakryje nasze niedoskonałości i wszelkiego rodzaju przebarwienia. Należy również pamiętać o utrwaleniu całości pudrem matującym- najlepiej sypkim. 
Kości policzkowe delikatnie muskamy bronzerem aby uwydatnić kości policzkowe. Wewnętrzny kącik oka rozświetlamy białym lub szampańskim satynowym cieniem który aplikujemy także w małej ilości pod łukiem brwiowym. Całość powieki pokrywamy jasnym cielistym cieniem najlepiej na bazę co przedłuży trwałość makijażu. Średnim brązem podkreślamy załamanie powieki i mocno rozcieramy. Na koniec tuszujemy rzęsy naszym ulubionym tuszem i gotowe! Jeśli tak jak ja nie jesteście posiadaczkami pięknych brwi warto pamiętać o skorygowaniu ich kształtu. Jak wykonać makijaż brwi krok po kroku pokazywałam na blogu już wcześniej [klik]. 


Na koniec usta. Jeśli tak jak ja zdecydujecie się na czerwień, polecam wam wybranie produktu Maybelline SuperStay 10H Tint Gloss który pozwoli wam jeść i pić nie martwiąc się o kolor pozostający na waszych ustach przynajmniej przez 3-4 godziny.

Na koniec pokażę wam moje ulubione, mocniejsze wersje makijażu świątecznego prosto z naszego PL youtuba. 





Mam nadzieję, że każda z was znajdzie coś dla siebie! 
Pozdrawiam! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.