Catrice Dorian's Grey vs. MAC Vex


Odnoszę wrażenie, że jako jedna z niewielu nie mam parcia na kosmetyki firmy M.A.C.  
Oczywiście skłamałabym mówiąc, że wśród ich oferty nie ma  nic na czym można by zawiesić oko jednak ceny skutecznie mnie odstraszająO ile jeszcze koszt pudru, różu czy bronzera nie jest aż tak wysoki to reszta cen jest dla mnie nie do przyjęcia. 


Śledząc zagraniczne blogi natchnęłam się na cień, który zapadł mi w pamięć gdyż ma swój ogólnodostępny odpowiednik w firmie Catrice. Postanowiłam, że stanę na głowie i zdobędę go dla siebie! 


Cienie są niemal identyczne. Świetnie prezentują się na powiece w makijażach dziennych jak i wieczorowych.


A jedną z największych zalet jest to, że cień jest niezwykle "miękki" satynowy i w zależności od światła przybiera różne kolory (szary, złoty, srebrny) . 



Prawda, że ideał?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.