BingoSpa - Maska do twarzy ze 100% olejem winogronowym .

Moja przygoda z testowaniem produktów BingoSpa dobiega końca. Dziś pokażę wam ostatni z trzech kosmetyków który  otrzymałam do testów. 


Maska do twarzy zawiera 5% czystego oleju winogronowego oraz ujędrniający kompleks algowy. Dostępna jest w sklepie internetowym BingoSpa [klik] w cenie 12 zł za 120g.


Jak podaje producent : "(...) poprawia nawilżenie i elastyczność skóry oraz wspomaga jej regenerację.".


Konsystencja maseczki przypomina mi budyń śmietankowy. Świetnie się rozprowadza i pozostaje niewidoczna na twarzy po rozsmarowaniu. 


Zapach produktu według mnie nie należy do najprzyjemniejszych, jest bardzo delikatny w moim odczuciu przypomina kleik ryżowy który niestety nie kojarzy mi się najlepiej. 

Maska przeznaczona jest do pielęgnacji cery tłustej, mieszanej i zanieczyszczonej. Należy nanieść ją na oczyszczoną twarz na około 15min a następnie spłukać letnią wodą. Przyznam, że na mojej cerze która z natury jest dość sucha sprawdza się równie dobrze.


Podsumowując jestem zadowolona z tego kosmetyku jednakże z wszystkich przetestowanych produktów ten nie uchwycił mojego serca i nie wiem czy zakupię go ponownie. 
Buzia jest po nim niesamowicie miękka i niezwykle gładka ale czegoś mi w niej brakuje... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.