What's in my bag?



Zgodnie z obietnicą pora odpowiedzieć na pytanie : 

What's in my bag?

Przyznam, że jest to jeden z moich ulubionych tagów który od dawien dawna krąży w sieci i przeplata się przez blogi modowo-kosmetyczne.

Obecnie moją torebką dzienną jest :

Mizensa model Ada.
Dostępna w dwóch kolorach : czarnym(klik) i zielonym(klik).

Ja zdecydowałam się na klasyczny czarny model gdyż od dawna marzyła mi się taka wersja do ręki, która nadawałaby się do codziennego noszenia i nie byłaby zbyt elegancka. Trafiłam idealnie. 

Wnętrze torebki nie jest zbyt bogate w zakamarki. Posiada jedną dużą przegrodę, jedną małą na zamek i dwie niewielkie bez zamka na drobiazgi i telefon. 


 Lubię porządek, więc starałam się wszystko dobrze zorganizować i pogrupować. 


Pasek do torebki noszę zwinięty na dnie luzem.

Moje ulubione okulary, multi żelki biovital, pomadkę ochronną i pomadkę w ulubionym odcieniu nude mam zawsze w małej kieszonce na zamek. 

W dwóch niewielkich kieszonkach bez zamka trzymam kolejno klucz i chusteczki. 


W dużej przegrodzie swoje miejsce zawsze ma  kalendarz na bieżący rok z przepięknymi myślami podnoszącymi na duchu i poprawiającymi nastrój oraz czerwony portfel, który dostałam w prezencie od mamy (podobno czerwonego portfela lepiej trzymają się pieniądze- niestety jak dotąd nie mogę potwierdzić że to prawda ;).  


W niebieskim pokrowcu (Ikea) mieszka sobie tablet wraz z szmatką do czyszczenia ekranu, która w przypadku urządzeń dotykowych to absolutny must have. 


Na koniec brązowa saszetka z napisem "Dziewczyna z Jasła" od beautifulthings w której wala się całkiem sporo rzeczy takich jak: 


-odblaskowa opaska dla bezpieczeństwa nocą
-karta ciąży 
-długopis
-gumka do włosów
- jabłuszkowe lusterko 
-szczotka do włosów
-pilnik do paznokci Donegal 
- perfumetka od Marizy 
-krem do rąk, aktualnie porzeczkowy od Barwy.

Czasem do torebki wrzucam również małą wodę gazowaną i coś do jedzenia. W razie niepewnej pogody parasol też się zmieści bo już sprawdziłam! Jeśli chodzi o telefon - raczej noszę go w kieszeni. 


What's in your bag?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.