Rozgrzewający balsam do rąk - Pat&Rub


Z produktami marki Pat&Rub zapoznałam się jeszcze w pierwszym kwartale bieżącego roku. W moje ręce trafił wtedy między innymi rozgrzewający balsam do rąk o zmysłowym zapachu cynamonu, imbiru i pomarańczy który od pierwszego dnia bardzo przypadł mi do gustu.

Nie jestem freakiem eko-kosmetycznym. Do niedawna nie zdecydowałabym się o zakup balsamu do rąk za 39 zł tylko dlatego, że jest w 100% naturalny, ale dziś śmiało mogę powiedzieć, że wpadłam jak śliwka w kompot !
O rozgrzewającym cacku przypomniałam sobie dwa tygodnie temu. Wraz z gwałtowną zmianą pogody stan mojej skóry na dłoniach nieco się pogorszył a krem którego używałam nie wystarczył aby utrzymać odpowiednie nawilżenie. Sięgnęłam więc po resztkę z tego co zostało mi z wiosny i na nowo się zakochałam.


Balsam ma pojemność 200 ml, zawiera naturalne filtry UV oraz bogatą kompozycję składników takich jak : olejki z cynamonu, imbiru, goździka i szałwii które pobudzają krążenie i odkażają; masło awokado natłuszcza i regeneruje skórę oraz chroni ją przed czynnikami zewnętrznymi w tym także promieniami UV; masło z oliwek i wyciąg z rumianku wygładza, koi i łagodzi podrażnienia; ekstrakt z cytryny o działaniu rozjaśniającym i odkażającym; kwas hialuronowy nawilża i chroni; alantoina działająca zmiękczająco; prowitamina B5 zmniejszająca pigmentację i odpowiedzialna za uelastycznianie; naturalna witamina E która wygładza, ujędrnia i natłuszcza oraz inne substancje natłuszczjące i nawilżające. 

Skład : Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Decyl Cocoate, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Hydrogenated Olive Oil, Citrus Limon (Lemon) Fruit Extract, Glycerin, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Hydrogenated Vegetable Oil, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Stearic Acid, Cetearyl Glucoside, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Sodium Hyaluronate, Sodium Phytate, Tocopherol, Beta-Sitosterol, Squalene, D-Panthenol, Allantoin, Cymbopogon Citratus Herb Oil, Citrus Aurantium Dulcis Oil, Parfum, Cinnamonum Ceylanicum Bark Oil, Salvia Officinalis (Sage) Oil, Eugenia Caryophyllata Bud Oil, Eugenol, Isoeugenol, Limonene, Linalool, Cinnamal, Citral, Geraniol, Benzyl Benzoate


Kosmetyk działa błyskawicznie. Już po pierwszym zastosowaniu widać znaczną poprawę. Dłonie są gładkie i miłe w dotyku. Warto jednak przed zakupem sprawdzić czy odpowiada nam zapach który jest bardzo mocno wyczuwalny i wielu osobom z mojego otoczenia nie przypadł do gustu. 


Olbrzymim plusem tego produktu jest opakowanie wyposażone w pompkę. Dzięki niej możemy zyskać pewność, że nie zmarnuje się ani kropla balsamu co często ma miejsce w przypadku kremów umieszczonych w tubkach. Dla mnie wzorcowy ideał a dla was może świetny pomysł na prezent pod choinkę dla bliskiej osoby. Ja byłabym zachwycona gdyby pod moim drzewkiem znalazł się balsam od Kingi Rusin o super rozgrzewającym działaniu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.