Pierwsze wrażenie - Catrice All Matt Plus (Długotrwały podkład matujący do twarzy)


Na jednym z moich ulubionych blogów jakiś czas temu pojawił się post o nowym podkładzie od Catrice (klik). W swojej głowie zawsze planuję takie zakupy dlatego po przeczytaniu recenzji wiedziałam, że muszę go wypróbować. 

Na chwilę obecną mam niewielkie kłopoty z cerą. Pojawiły się liczne zaczerwienienia i zasinienia zwłaszcza w okolicy oczu. Nieudany eksperyment z kremami Lirene Aqua Cristal spowodował wysyp pryszczy - całe szczęście sytuacja została opanowana i nowe przykre niespodzianki już się nie pojawiają. 


Od wczoraj używam kremu rozświetlającego Perfecta do cery zmęczonej z witaminą C i olejem arganowym. Póki co jestem zadowolona. 


Jeśli chodzi o podkład wybrałam kolor najjaśniejszy 010 Light Beige . Jestem mile zaskoczona aczkolwiek nadal nie jest to kolor stworzony idealnie dla mnie. 


Efekt który uzyskałam zdecydowanie mnie zadowala. Ładnie zakrywa,neutralizuje cienie i zaczerwienienia nie tworząc efektu maski. Daje delikatny matowy efekt który wygląda bardzo naturalnie i świeżo. Nie ściera się, nie ciemnieje i w połączeniu z pudrem nie tworzy "ciasta" na twarzy. Podczas aplikacji bardzo przyjemnie pachnie . Cud, miód i orzeszki ! 


Ktoś z was próbował tego podkładu ? Jakie są wasze wrażenia ? Często sięgacie po produkty firmy Catrice? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.