Nie wszystko złoto co się świeci.


Dzisiaj kolejny klasyk na moim blogu. 
Czy tylko ja odnoszę wrażenie, że popadłam w monotonię, zaczęłam się robić nudna i cały czas pokazuję to samo? Coraz częściej łapie się na tej myśli i wyznam wam szczerze, że trochę mnie to niepokoi. 


Nie wiem czy to efekt stanu błogosławionego, czy kompletnego lenistwa ale nie pamiętam już dnia w którym udało mi się poszaleć i stworzyć coś ciekawszego od czarnej kreski na górnej powiece. 


Mam nadzieje, że mi wybaczycie te wszystkie zawirowania i poczekacie na lepsze czasy. Obecnie lepiej idzie mi pisanie recenzji i katowanie kolejnych projektów denko- bo do rzeczy kreatywnych muszę się naprawdę zmuszać.  

W grudniu (o ile zdrowie pozwoli) wybieram się na mikołajkowe spotkanie do Przemyśla. Czy ktoś z was również tam będzie?


We wtorek zakończyłam 34 tydzień. Mam nadzieje, że uda mi się stworzyć kilka postów na zapas które będę mogła dodawać co jakiś czas na bloga. Trzymajcie kciuki ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.