BingoSpa - borowinowy żel pod prysznic .


Jakiś czas temu firma BingoSpa ogłosiła chęć współpracy z blogami. Zgłosić się mógł każdy więc i ja postanowiłam wypróbować ich kosmetyki zwłaszcza, że na wielu znajomych mi blogach widziałam w większości pochlebne recenzje produktów tej firmy. Wybrałam dla siebie m.in.  borowinowy żel pod prysznic gdyż uznałam, że jest to produkt którego zapachu nie znajdę w zwykłej drogerii kosmetycznej a ponadto ma bardzo dobrą cenę więc będę mogła go odkupić jeśli przypadnie mi do gustu. 


Żelu używam od pierwszych dni października wraz z moim mężczyzną i muszę przyznać, że jest bardzo wydajny jak na pojemność 300ml. 

Butelka jest miękka, plastikowa, kosmetyk fajnie spływa po jego ściankach i nie ma problemu z wydostaniem się z niewielkiego otworku w nakrętce. 


Borowina jak podaje producent (klik) posiada właściwości lecznicze i pielęgnacyjne, stosowana jest w zabiegach modelujących sylwetkę, likwidujących cellulit oraz rozstępy, ma zasadnicze znaczenie w odtoksycznianiu tkanek objętych cellulitem, a co za tym idzie znacznie zmniejsza pomarańczową skórkę, przyspiesza metabolizm komórkowy,  poprawia jędrność skóry, która staje się napięta i gładka.

Oczywiście trudno jest mi stwierdzić czy w znacznym stopniu żel przyczynił się do poprawy wyglądu mojej skóry gdyż stosuję również inne zabiegi pielęgnacyjne a skórę regularnie nacieram i nawilżam. Niemniej jednak twierdzę, że  kąpiel z borowinowym żelem BingoSpa stanowi świetny wstęp do zabiegów pielęgnacyjnych.


Zapach produktu określiłabym jako męski ale przyjemny. Nie utrzymuje się na skórze zbyt długo ale z pewnością spodoba się wielu osobom. 

Żel nie pieni się na skórze podczas rozcierania. Osobiście nie uważam tego za minus. Świetnie oczyszcza i nie wysusza skóry co da się zauważyć bezpośrednio po każdej kąpieli jednak nie jest on na tyle nawilżający by można zrezygnować z balsamu lub kremu nawilżającego. 


Skład: Aqua, Sodium Laureth-2 Sulphate, Lauramidopropyl Betaine, Sodium Chloridem, Cocamide DEA, Propylene Glycol, Propylene Glycol (and) Bog Moss Extract, Parmum, Citric Acid, DMDM- Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI20285.

Cena 7,50 zł.
Obecnie w promocji za 6zł. 
Pojemność 300ml. 


Czy warto kupić ten produkt ? To pozostawiam wam do przemyślenia. Ja z pewnością jeszcze kiedyś go kupię i chętnie wypróbuje inne żele tej firmy pod warunkiem, że będę miała okazję składać zamówienie w ich sklepie internetowym. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.