Green Pharmacy - Masło do ciała drzewo herbaciane i zielona glinka.


Przyznam, że moje oczekiwania były olbrzymie ze względu na czytane wcześniej recenzje. Początki były nieco trudne ale z czasem było już  tylko lepiej. 

Cena : 14 zł 
Pojemność : 200 ml 
Dostępność : bardzo dobra, produkt znajdziemy w większości drogerii kosmetycznych, allegro i sklepach internetowych. 


"Aromatyczne, lekkie masło do ciała wspaniale pielęgnuje skórę, przywraca jej naturalną miękkość i elastyczność. Skóra staje się gładka, jędrna i przyjemna w dotyku. Ekstrakt z liści drzewa herbacianego działa antyseptycznie, przeciwzapalnie, ułatwia gojenie. Znakomita zielona glinka, bogata w minerały i fitoskładniki, ma własności przeciwbakteryjne, działa wygładzająco. Masło nadaje skórze przyjemny, delikatny zapach."

Warto zwrócić uwagę na skład produktu. Na samym początku znajdziemy wodę i masło Shea jednak im dalej czytam tym jesteśmy bardziej rozczarowani. Prócz znikomej ilości ekstraktu z drzewa herbacianego znajdziemy bowiem cały ogrom parabenów. Osobiście nie mam bzika na punkcie zawartości jednakże wiem, że dla wielu osób taka uwaga okaże się cenną wskazówką podczas podejmowania decyzji o zakupie tego produktu. Osobiście nie lubię głównie parafiny która nieco zapycha moją skórę...chociaż dobrze sprawdza się jako zabezpieczenie przed wysokim mrozem w zimie ale na szczęście tu jej nie znajdziemy. 


Masło ma całkiem przyjemną konsystencję masy budyniowej która z łatwości daje się rozsmarować na skórze. Szybko się wchłania i pozostawia lekki przyjemny zapach przypominający aromat świeżo zaparzonej, zielonej herbaty. 


Działanie produktu z początku nie powaliło mnie na kolana. Czułam pewien niedosyt który spowodowany był głównie moimi oczekiwaniami.Sama nie wiem czego się spodziewałam...  Po około tygodniu codziennego smarowania bardzo polubiłam się z tym kosmetykiem a codzienna pielęgnacja stała się olbrzymią przyjemnością. 
Wydajność całkiem na plus produkt wystarczył mi na miesiąc codziennego smarowania całego ciała. 

Opakowanie moim zdaniem zalicza się do najlepszych ze względu na jakość wykonania ale także lekko apteczny prosty wygląd który w stu procentach trafia w mój gust.  

Chętnie wypróbuję w przyszłości inne warianty zapachowe maseł tej firmy oraz inne ich produkty. Jeszcze nie wiem na co się zdecyduję... dlatego jeśli macie jakieś sugestie piszcie śmiało co i dlaczego polecacie.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.