Technic Electric Beauty - pierwsze wrażenie. Makijaż na dzień.


Dziś doszła do mnie paczka w której między innymi znalazła się paleta 12 cieni do makijażu oczu . 


Przyznam, że wielokrotnie widziałam ją na wielu blogach i zawsze chciałam być w jej posiadaniu. Uwielbiam fiolety. Uważam, że pięknie prezentują się na zielonych oczach same lub w połączeniu np. z czernią czy też brązem. 


Dziś nie pokażę wam nic skomplikowanego ponieważ jest to zwykły dzienny makijaż testowy. Musiałam wypróbować pigmentację, trwałość i jakość cieni aby móc pracować z nimi dalej.


Póki co jestem zadowolona. Cienie siedzą na moich oczach już jakieś 5-6 godzin i nic się z nimi nie dzieje. 



Nakładanie było całkiem przyjemne i nic się nie osypywało. Na pigmentacje też nie mogę narzekać- jest dobrze, ale co będzie dalej zobaczymy. 


Paleta jest jak dla mnie tańszą wersją sleek'a który w mojej kosmetyczce gości od dawna i jestem z niego bardzo zadowolona. Czy będę równie zadowolona z tej palety- zobaczymy. 

Ktoś testował  ? 
Chętnie poczytam jakie jest wasze zdanie na temat palety. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.