Sezon jesień-zima 2013. Jeden makijaż- dwie odsłony.


Przeglądając trendy na sezon jesień zima 2013 natchnęłam się na kilka fajnych makijaży które zainspirowały mnie do stworzenia eleganckiego look'u który za pomocą odpowiedniego pomalowania ust zmieni swój charakter o sto osiemdziesiąt stopni .


Pierwsza nieco mocniejsza odsłona makijażu pewnie nie nada się do wyjścia ale przyznam, że całkiem fajnie wygląda na zdjęciach. Kto wie... może znajdzie się ktoś odważniejszy ode mnie.


Uwagę w tym makijażu przyciągają zarówno usta jak i oczy. Mówi się, że należy wybrać pomiędzy jednym a drugim. Ja lubię łamać zasady a i talent do przesadzania się u mnie znajdzie. 


Druga odsłona makijażu zdecydowanie bardziej użytkowa nada się do każdego typu urody. Kreskę na dolnej powiece można wykonać w dowolnym kolorze pasującym do naszej tęczówki. Ja najczęściej korzystam z fioletu- idealnie do mnie pasuje.  


Jak już pewnie zauważyliście oczy w przypadku odsłony pierwszej jak i drugiej zostały pomalowane w ten sam sposób. Zrobiłam to celowo. Chciałam pokazać w tym makijażu jak wiele może zdziałać pomalowanie ust ponieważ zauważyłam, że wiele kobiet o tym zapomina. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.