Recenzja zbiorcza. Pudry i korektory warte uwagi.

 

Jako, że recenzja kolorówki pojawia się stosunkowo rzadko na moim blogu postanowiłam nadrobić zaległości i pod lupą umieścić cztery produkty do których powracam i z których jestem zadowolona. Nie wiem czy jest sens pisać o bublach zwyczajnie szkoda mi na to czasu ale jeśli jesteście zainteresowani takim wpisem dajcie znać, na pewno coś się pojawi. 

Na pierwszy ogień kultowy...


Antybakteryjny korektor w sztyfcie Synergen (01 Vanilla)

Produkt możemy nabyć w drogeriach Rossmann w cenie około 6 zł za 4g . Dostępny jest w 3 odcieniach. Mój kolor to 01 Vanilla .



Nakładam go głównie palcem lub pędzelkiem bezpośrednio na wychodzące od czasu wypryski w niewielkiej ilości. Przyznam, że obecnie jego kolor jest dla mnie za ciemny ale przy odpowiednim pokryciu go z wierzchu podkładem nie zmienia swoich właściwości i świetnie zakrywa wszelkie zmiany na skórze. Nie polecam stosować go pod oczy gdyż działa wysuszając. 



Opakowanie na plus, bardzo estetyczne i z dobrej jakości plastiku. Nie otwiera się w trakcie przechowywania. Produkt nie posiada zapachu. Używam go od ponad dwóch lat.


Pierre Rene - kamuflaż i korektor w kremie (02 Beige)

Produkt możemy nabyć w drogerii natura, online lub w mniejszych drogeriach kosmetycznych posiadających asortyment Pierre Rene. 4,5 g kosztuje mniej więcej 15zł. Dostępny jest w 2 kolorach dla ciepłej-beige) i zimnej karnacji (ivory). Przyznam, że jako jedyny z recenzowanych produktów pojawił się w mojej kosmetyczce po raz pierwszy.  


Dzięki kremowej konsystencji bardzo dobrze nakłada się go palcem na wszelkiego rodzaju przebarwienia. Ja jednak wolę robić to pędzelkiem. Świetnie kryje wszelkie niedoskonałości. Jest bardzo wydajny. Nie posiada zapachu.



Jeden z lepszych drogeryjnych kamuflaży jakie możemy znaleźć w sklepach kosmetycznych. Opakowanie bardzo zgrabne, świetnie wykonane. Jestem mile zaskoczona tym produktem i często po niego sięgam. 


Ingrid puder w kamieniu (01 jasny)

Produkt dostępny jest w sieci drogerii wispol, drogeriach osiedlowych oraz sklepach online. Cena waha się od 6 do 12 zł za 7g produktu. 


Polecam go wszystkim osobom które szukają dobrego, niedrogiego pudru w bardzo jasnym kolorze. Nada się również jako puder do poprawek w ciągu dnia ze względu na fakt iż posiada lusterko i schowaną w osobnej przegródce gąbkę. Nie gwarantuję jego skuteczności u osób ze skórą mieszanką lub tłustą. Nie jestem w stanie ocenić jak długo utrzymuje się efekt matowej skóry gdyż sama osobiście nie borykam się ze świeceniem. Według mnie ideał dla osób posiadających cerę normalną lub suchą. Nakładam go głównie dużym pędzlem. 


 Posiada lekki pudrowy zapach. Jest bardzo wydajny. 
Opakowanie schludne na pierwszy rzut oka bardzo ładne, przy bliższym poznaniu i "wymacaniu" dość tandetne z nie najlepszej jakości tworzywa. 


Pierre Rene Smooth & Soft- puder w kompakcie (no.05 Soft Beige)

Produkt możemy nabyć w drogerii natura, online lub w mniejszych drogeriach osiedlowych. 12,5g produktu kosztuje około 15zł.


Puder wygładzający który nadaje mocny matowy efekt. Dostępny w dziewięciu odcieniach. Świetnie sprawdzał się tego upalnego lata. W zestawie znajdziemy dobrej jakości gąbkę która umożliwia nam poprawki w ciągu dnia. Ja polecam jednak nakładać produkt pędzlem dzięki czemu mamy pewność, że nie zrobimy sobie maski na twarzy. Dość ciężki i w miarę dobrze kryjący. Idealny dla osób z nienaganną cerą które chcą uzyskać matowy efekt i wyrównaniu kolorytu skóry.


Opakowanie bardzo fajne. Wystarczy delikatnie przekręcić wieczko aby zapobiec niepotrzebnemu otwieraniu produktu w kosmetyczce lub torebce. Posiada niewielkie lusterko. Zapach pudrowy, delikatny i przyjemny. Osobiście polecam go wszystkim. To moje drugie opakowanie. 

Podobne wpisy:



Polecam zajrzeć do zakładki recenzje gdzie znajdziecie o wiele więcej wpisów nie tylko z kolorówki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.