Pawie oko dla Golden Rose Polska


Jakiś czas temu na fp Golden Rose Polska pojawił się konkurs na zmalowanie swojej wersji "Pawiego Oka". Postanowiłam, że wezmę udział bo akurat zasiadałam do wykonania swojego makijażu i potrzebna była mi inspiracja. 
Nie liczę na wygraną ale bardzo lubię pawi motyw więc postanowiłam się pokazać. 


Uważam, że kolor zielony i niebieski nie jest mi pisany i zlewa się z moją tęczówką. Zdecydowanie wolę fiolety ale od czasu do czasu można zaszaleć, złamać kilka zasad i odciągnąć uwagę mega długimi rzęsami. 


Polecam wam zaglądnięcie na facebook'a Golden Rose Polska gdzie znajdziecie prace innych dziewczyn. Są niesamowite. 


Jakie kosmetyki Golden Rose polecacie ? 
Ja niestety w swojej kolekcji mam tylko jeden tusz i lakiery do paznokci ale przyznam, że gdyby w moim mieście było stoisko z tymi kosmetykami pojawiło by się tego więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.