O zakupach słów kilka.

Przygotowując się do zakupu wózka czy też fotelika dla naszego dziecka przeczytałam masę wpisów na blogach w których to wiele z was radziło na co warto zwrócić uwagę i czym kierować się przy wyborze. Oglądnęłam też serię filmików pt.:  "Ciężarówka" prowadzoną przez Anię na BabskimTV i wszystkie was które jeszcze nie dokonały wyboru bardzo serdecznie zachęcam do obejrzenia. Osobiście bardzo skorzystałam z wszystkich tych informacji i jestem zadowolona w pełni z dokonanego wyboru.




Od jakiegoś czasu zaczęłam poszukiwać informacji na temat łóżeczka i przyznam, że dokonałam już wstępnej analizy. Wiem co, gdzie, jak i za ile i przyznam, że wcale nie jest to taki prosty wybór. Na pomoc znów Ania z nowym filmikiem. 


Jeśli chcecie podzielić się waszymi przemyśleniami na temat łóżeczka i materaca który należy wybrać serdecznie zapraszam do komentowania poniżej. Jestem ciekawa jak to jest/było w waszym przypadku ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.