Nowości kosmetyczne + Szaleństwo zakupów z ELLE (zniżki, kupony itd. na weekend 5-6 października 2013r.)


W sobotę przyszedł czas na uzupełnienie braków kosmetycznych. Wśród produktów które zakupiłam znalazło się kilku stałych bywalców: peeling z Perfecty, odżywka Joanna Naturia do włosów farbowanych i antyperspirant Rexona. 

Sięgnęłam też po kilka jeszcze nie testowanych prze zemnie produktów. Wybrałam nawilżająco ochronną mgiełkę do włosów Jantar, cukrowy peeling co ciała od Farmony oraz czarną farbę do włosów Wellaton. 

Dodatkowo w ręce wpadła mi gazeta ELLE którą kupiłam tylko i wyłącznie ze względu na akcję "Szaleństwo zakupów" która odbędzie się w pierwszy weekend października. Znajdziemy w niej całą masę kuponów zniżkowych do niezliczonej ilości sklepów ( większość zniżek obejmuje kolekcje damskie jesień/zima 2013 ). Dodatkowym prezentem jest karta na 20zł upustu przy zakupach za minimum 50 zł w H&M więc naprawdę warto zastanowić się nad zakupem tej gazety. Więcej o akcji można przeczytać TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.