Jesień w stylu retro.



Makijaż który tym razem mam wam do zaprezentowania odzwierciedla nadchodzące trendy jesień/zima 2013. Mamy tutaj wyraźnie zarysowane brwi, czarną mocną kreskę która chyba nigdy nie wyjdzie z mody, naturalne usta, mocno wykonturowane policzki i retro kropki na dolnej powiece. 


Całość według mnie prezentuje się fantastycznie i pasuje na wiele różnych okazji. 


Baza pod cień której użyłam to nic innego jak produkt o którym mogliście ostatnio u mnie poczytać tutaj. Aby kreski lepiej się prezentowały najpierw namalowałam je kredką (czarna Avon, biała Rimmel) a następnie poprawiłam cieniem z paletki sleek'a.  


Na ustach moja ulubiona neutralna pomadka - Revlon w odcieniu Almost Nude nr 117.  Brwi jak zawsze wykonane tymi samymi produktami o których pojawił się specjalny post tutaj


Podkład Astor Skin Match w odcieniu 100 Ivory. Jestem z niego bardzo zadowolona. Testuję go od sierpnia i przyznam, że coraz bardziej go lubię. Wkrótce pojawi się jego recenzja. Puder Ingrid, bronzer Mariza. Mam nadzieje, że o niczym nie zapomniałam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.