[FotoMix] Życiowo blogowe rewolucje.

Minione miesiące to czas zmian w moim życiu prywatnym ale także blogowym i choć nie lubię być zaskakiwana bez uprzedzenia jestem zadowolona z obrotu spraw, decyzji i tego co udało się zaplanować i zrealizować pomimo przeszkód stających na drodze.  


Czas który poświęciłam mojej "internetowej stronie" finalnie mnie zadowala. Pozostało jeszcze kilka drobnych spraw które chciałabym dopieścić do końca tego roku i które z pewnością pochłoną część czasu który mogę poświęcić na blogowanie... dlatego proszę was o wyrozumiałość. 


 Życiowo jestem nieogarnięta. Wiele spraw spędza mi sen z powiek, jestem wiecznie zmęczona i zaspana przez co trudno mi zebrać myśli. Nie chciałabym aby blog któremu tak wiele poświęciłam na tym ucierpiał... Dlatego stawiam na jakość nie ilość przekazywanej treści. 

Dziś tworzę listę postów które będą pojawiać się w najbliższym czasie. Spodziewajcie się więc projektu denko, makijażu, recenzji i nieco odmiennego wpisu jakim jest TAG; mój zwierzęcy przyjaciel o którego publikację zostałam poproszona. Jeśli macie jakieś propozycje wypiszcie je w komentarzach pod tym wpisem. Dziękuję!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.