Fioletowy zawrót głowy.


Pogoda za oknem nie nastraja mnie pozytywnie ale mimo to nie zrezygnowałam i zmalowałam dla was coś kolorowego. W zakładce "MOJE MAKIJAŻE" do której serdecznie zapraszam znajdziecie więcej mocnych ale także stonowanych propozycji na każdą porę dnia i nocy.  


Sama nie wiem jakie makijaże bardziej was interesują i które powinny pojawiać się częściej. Jeśli więc czegoś jest za mało albo za dużo dajcie znać poniżej w komentarzach. 

Dzisiejsza propozycja skierowana jest głównie dla kobiet o zielonym lub ciemnobrązowym zabarwieniu tęczówki ale oczywiście wszelkie chwyty dozwolone. Przy odpowiednim wyborze koloru makijaż nada się dla każdej z was. Jeśli chodzi o brwi w tym makijażu wykonałam je tym samym sposobem co zawsze, często eksperymentuję z ich kształtem. Cały opis krok po kroku znajdziecie TUTAJ.

 

 Całą górna powiekę pokryłam jak zawsze bazą o której pisałam TUTAJ a następnie użyłam białego cienia z paletki 2effects no25 (Champagne & Kavior) firmy Pierre Rene a następnie skośnym pędzelkiem pociągnęłam cienką kreskę przy pomocy grafitowego cienia z tej palety. Fiolety na dolnej powiece pochodzą głównie z palety Technic Electric Beauty którą mam okazję testować od kilku dni. Efekt przejścia pomiędzy kolorami zawdzięczam dobremu pędzelkowi do rozcierania który świetnie wymieszał ze sobą kolory. 
 (Makijaż dzienny który wykonałam przy pomocy palety Technic Electric Beauty wcześniej znajdziecie w zakładce "moje makijaże" lub bezpośrednio tutaj.) 


Na policzkach wybuchowa mieszanka trzech produktów. Bronzer Mariza nr 3, biały cień z paletki 2effects no25 od Pierre Rene oraz róż WetNWild niestety nie wiem w jakim odcieniu gdyż zmazała mi się nazywa. Na ustach powrót do ulubieńca wiosny Apocalips- nr 303 firmy Rimmel o którym pisałam tutaj. Podkład, tusz do rzęs oraz wszelkiego rodzaju inne produkty bez zmian. 


Na koniec chciałam wam podziękować, że tak aktywnie udzielacie się komentując moje wpisy. Jest was już prawie 400 z czego ogromnie się cieszę ! W przyszłym miesiącu postaram się stworzyć dla was jakieś specjalne rozdanie aby podziękować za to, że jesteście i uczcić nachodzący pierwszy rok w blogosferze. 
xoxoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.