Piątek, piątunio, piąteczek...

Dzisiejszy makijaż postanowiłam zaostrzyć klasyczną pomadką w kolorze czerwonym oraz nieco dłuższą czarną kreską na górnej powiece. Zdecydowanie w takim wydaniu czuję się najlepiej. 


Kosmetyki których użyłam :
podkład : Astor Skin Match 100 Ivory 
róż/rozświetlacz : W7 Africa 
bronzer : Mariza Opalony beż nr 3
baza pod cienie : Pierre Rene 
eyeliner : Wibo 
cienie : paleta 180 cieni beauties factory
pomadka: Kobo Celebrity Lips 305 wine red
+ podkreślenie brwi [klik].   

Przechodząc do dalszej części wpisu... 
jak pewnie zauważyliście blog w ostatnim czasie przeszedł niemałą metamorfozę. Mam nadzieje, że taka zmiana w jego wyglądzie przypadnie wam do gustu. Oprócz strony graficznej uporządkowałam również zakładki które umożliwią  szybką "podróż w czasie" i przemieszczanie się pomiędzy wpisami. 


Niedawno także spotkała mnie miła niespodzianka. Liczba obserwatorów mojego bloga przekroczyła 400 z czego jestem niesamowicie zadowolona. Mam nadzieje, że pod koniec października uda mi się zorganizować konkurs z okazji pierwszych urodzin które będą miały miejsce już w listopadzie ! Życzę wam udanego weekendu i zapraszam ponownie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.