Wieczorowy klasyczny. [Sleek PPQ]


Tak jak obiecałam, wróciłam z serią makijaży z paletą PPQ firmy Sleek. Oczywiście ilość kombinacji makijaży jest ogromna i na pewno nie zdołam wyczerpać tematu jednakże mam nadzieje, że będę dla kogoś inspiracją. 


Do wykonania tego makijażu użyłam trzech cieni z palety. Czarnego przy linii rzęs - Black Box (bazą pod cień była roztarta czarna kredka z Avon), srebrnego perłowego dla rozświetlenia powieki - Fade to Grey a na koniec białego do kącika wewnętrznego i łuku brwiowego w celu dodania blasku i świeżości - Barry White.


Twarz pokryłam podkładem który niebawem pojawi się w recenzji  i teście "na żywo"( Astor- Skin Match ). 
Zaprzyjaźniłam się z firmą i zdradzę wam w sekrecie, że jestem nieziemsko zadowolona z ich produktów. 
Puder - nowość w mojej kosmetyczce od Ingrid. Bronzer jeden z moich letnich ulubieńców czyli Duo Elf  w kolorze St. Lucia. 


Na ustach mam mojego ulubionego błyszczącego ulubieńca z Kobo nr 202 Light Coral . 

Post o kosmetykach którymi maluję moje brwi pojawi się na początku tygodnia wraz z instrukcją krok po kroku. 
Pozdrawiam i dziękuję za komentarze.
Dla lubiących ciągły kontakt zapraszam na mojego instagrama, facebook'a itd. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.