Virtual - ulubione kosmetyki kolorowe na lato


Pierwsze kosmetyki firmy Virtual pojawiły się w mojej kosmetyczce kilka lat temu. Były to głównie pomadki i kolorowe kredki do powiek. 
Dziś z radością przedstawiam wam moich ulubieńców o przeróżnym zastosowaniu, konsystencji i kolorze...


Virtual Eye Shadows - Quattro 075 

Moja ulubiona dzienna mini paleta. Ratuje mnie każdego dnia kiedy tylko dopada mnie syndrom leniwca. Na całą powiekę nakładam wtedy beżowy cień a kącik rozjaśniam jedwabistą bielą i już wyglądam jak milion $$$. Zabieram ją ze sobą także na wyjazdy. Sprawdza się idealnie i mogę nią wykonać także makijaż wieczorowy jeśli zajdzie taka potrzeba. Jeśli znajdę ją w jakimś sklepie bez wahania kupię drugie opakowanie. Paleta zawiera 4 cienie : beż, biel, pudrowy jasny róż i ciemny śliwkowy fiolet. 


Virtual Eye Shadows - Duo 057

Paleta z tej samej serii co poprzednia. Przyznam, że używam jej rzadziej ze względu na jej mało letnią kolorystykę ale z pewnością zaliczam ją do moich ulubieńców. W palecie znajdziemy kość słoniową, srebrną biel, grafit i połyskującą czerń czyli idealne połączenie cieni do makijażu wieczorowego, mocnego i ciężkiego. 


Virtual - Rock me Baby - 199

Na koniec najbardziej wakacyjne połączenie fioletu i mięty czyli coś co bardzo często gości na moich powiekach tego lata zarówno w duecie jak i  w odosobnieniu. 


Virtual - Kredka do oczu - Biała 

Pozostając przy temacie chciałam wam pokazać już ostatni produkt do oczu. Tym razem biała kredka. Jest bardzo miękka idealnie nadaje się na linię wodną. Czasem rozcieram ją również jako bazę pod cień na górnej powiece. Ciągle kupuję nową jak tylko stara się kończy.


Virtual - Splash - Water Shine - 113 

Świetna pomadka w mocno oranżowym kolorze. Bardzo dobrze utrzymuje się na ustach i nie podkreśla suchych skórek. Zdecydowanie uwydatnia i podkreśla usta nawet w najdelikatniejszym makijażu. Moje drugie opakowanie. 


Virtual - Fashion Mania 150 Chamelon charm 

Zdecydowanie mój ulubiony różowy lakier. Cudownie prezentuje się na paznokciach i wygląda bardzo subtelnie. W słońcu dostrzec można przepiękne niebieskie drobinki. 


Virtual - Rock me Baby - 141 

Na koniec hit sezonu. Rozświetlająco- brązujący puder do twarzy i dekoltu świetnie podkreśla policzki i okolice obojczyków. Daje przepiękne satynowe wykończenie. Jestem nim oczarowana!  

Lubicie kosmetyki Virtual ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.