Moje brwi.

 

Od jakiegoś czasu dostaję sporo pytań na temat moich brwi i próśb aby pojawił się post na temat tego, co i w jaki sposób używam aby doprowadzić je do względnego ładu i składu. Cały proces każdego dnia zajmuje mi około 2 min choć przyznam, że na początku gdy nie miałam jeszcze wprawy brwiom poświęcałam więcej czasu niż makijażowi pozostałej części oka i twarzy. 

Jak wyglądają moje naturalne brwi bez makijażu?? 


Jak widać nic specjalnego. Pewnie wiele z was zadaje sobie pytanie dlaczego moje brwi są takie jasne... otóż naturalnie jestem blondynką więc nie ma się co dziwić, że i włoski w tej części są jasne.  

Co potrzebuję aby stworzyć moje idealne brwi ? 


Pędzelek do wyczesywania brwi (allegro) oraz skośny pędzelek (essence) który opcjonalnie może służyć do wypełniania brwi oraz malowania kresek przy linii rzęs. 


Czarna trwała kredka (Avon) do narysowania odpowiedniego kształtu i uzupełnienia  większych ubytków przy dolnej linii brwi. Czekoladowy matowy cień (Mariza) do wypełnienia brwi i nadania odpowiedniego koloru.


Czasem gdy coś pójdzie nie tak warto mieć pod ręką kremowy korektor lub kamuflaż do ewentualnych poprawek. Jeśli nie posiada on pędzelka warto zaopatrzyć swoją kosmetyczkę w specjalny pędzel (Lancrone) przeznaczony do tego celu gdyż palcem nie da się uzyskać dobrego i dokładnego efektu. 

  Warto skorzystać z poradników które nagrały dla nas dziewczyny z yt. Przykładowe: 






Przyznam, że na podstawie tych wszystkich rad wypracowałam sobie swój sposób i zamysł jak one mają wyglądać i jak je będę malować. 


W pierwszej kolejności wyczesuję brwi i dbam o to by każdy włosek był ustawiony w odpowiednią stronę, następnie rysuję sobie ich kształt czarną kredką którą potem wyczesuję przy pomocy tego samego pędzelka. 


Na koniec wypełniam je przy pomocy skośnego pędzla czekoladowym matowym cieniem i  wyczesuję nadmiar cienia. Jeśli macie niesforne brwi polecam utrwalić je jakąś specjalną odżywką lub korektorem np. Delia. Ja tego nie potrzebuję gdyż moje brwi pozostają w takiej samej pozycji od rana do wieczora i raczej się nie rozmazują. Jeśli zachodzi taka potrzeba wykonują delikatne poprawki kamuflażem lub korektorem. 


Efekt końcowy - mocno podkreślone brwi idealne dla dziewczyn z ciemnymi najlepiej czarnymi lub czekoladowymi włosami. Jeśli jednak wasze włosy mają inny jasny odcień polecam wam dobranie odpowiedniego dla was koloru kredki i cienia i wykonanie takiej korekty tym samym sposobem. 

Jeśli macie jakieś pytania zadawajcie je śmiało w komentarzach- postaram się jak najszybciej odpowiedzieć ! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.