Mój ideał - VICHY IDÉALIA

W marcu tego roku brałam udział w badaniu przeprowadzonym przez eksperta Vichy dzięki któremu dowiedziałam się kilku ciekawych rzeczy o mojej skórze. Najważniejszą z nich było dla mnie określenie typu skóry. Za odwagę każda z dziewczyn która poddała się badaniu otrzymała upominek w skład którego wchodził między innymi krem Vichy Idealia. Testuję go od początku czerwca i już teraz zdradzę wam, że jestem z niego bardzo zadowolona. Jeśli chcecie wiedzieć więcej - zapraszam do dalszej części wpisu !


Cena : 100 zł
Pojemność : 50 ml
Opakowanie : szklany słoiczek, plastikowa nakrętka
Dostępność : apteki, drogerie kosmetyczne, sklepy online


Konsystencja : kremowa, lekka, nie lepi się 
Zapach : bardzo delikatny charakterystyczny dla kremów tej firmy 

Dostępny w wersji dla skóry normalnej i mieszanej lub suchej. 
Testowany dermatologicznie. Nie zawiera parabenu. Hipoalergiczny. 


Krem zawiera aktywny ekstrakt z herbaty Kombucza- zdolny wygładzić i rozświetlić skórę, adenozyne, glicerynę - działanie nawilżające, ER195LHA o działaniu złuszczającym oraz wodę Termalną Vichy. 

Moja opinia na temat kremu. 

Przyznam, że od pierwszych dni jestem zachwycona działaniem kremu. Skóra jest odpowiednio nawilżona, nie zdarzają mi się przesuszenia które podczas stosowania innych kremów występowały od czasu do czasu. 
Używam go wieczorem przed pójściem spać i rano jako bazę pod makijaż gdyż szybko się wchłania i odpowiednio nawilża skórę. Nie zapycha i nie powoduje wysypu pryszczy. Nie odnotowałam także podrażnień i uczuleń w okolicy oczu.
Bardzo ładnie rozjaśnia cerę i nadaje jej świeżego zdrowego wyglądu. Jedynym jego minusem widocznym dla mojego oka jest cena gdyż przyznam, że wydawanie w moim wieku stu złotych na krem jest lekką przesadą. Niemniej jednak jeśli nadarzy się okazja kupna go taniej lub w jakimś zestawie na pewno się skuszę. Póki co nie znalazłam jeszcze tak dobrego kremu jak ten który spełniłby wszystkie moje oczekiwania. 


Produkt stosuję już 3 miesiące i z przykrością stwierdzam, że sięga dna i trzeba będzie rozejrzeć się za czymś innym lub znaleźć go w korzystnej dla portfela promocji. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.