Denko II Lipiec 2013


Kolejny miesiąc za nami - czas na nadrobienie zaległości. Przedstawiam wam kilka produktów które udało mi się wykończyć jeszcze w minionym miesiącu. 


Standardowo jak przystało na wielbiciela próbek, saszetek itd. przedstawiam wam: 

Ziaja - krem na dzień i na noc do skóry bardzo suchej i podrażnionej z bio olejem arganowym. 
W moim przypadku się nie sprawdził. Fakt faktem super nawilżał skórę ale bardzo długo się wchłaniał, pozostawiał tłustą świecącą powłokę, nie dało się na nim wykonać makijażu.

Dermedic- Emolient Linum - Lotnion do ciała do skóry suchej i atopowej. 
Nie mam nic do powiedzenia na temat produktu-niestety. Próbka nie wystarczyła nawet na posmarowanie brzucha. 

Dermedic- HydraIn3 - Krem nawilżający o dogłębnym działaniu do skóry suchej i odwodnionej (SPF15). 
Całkiem fajny krem, czułam ulgę i nawilżenie. Jeśli spotkam go na swojej drodze z pewnością zastanowię się poważnie nad zakupem. Póki co nie wiem nawet ile kosztuje. Jeśli wiecie gdzie można znaleźć kosmetyki Dermedic dajcie znać  w komentarzu. 

John Masters Orgnaics - Serum do twarzy z witaminą C.
Do tej pory śmiało stwierdzam, że jest to najlepszy produkt który udało mi się "przetestować" za pomocą kilku próbek które zalegają w mojej łazience.


  Alterra szampon dodający objętości papaja i bambus.
Uwielbiam całą serię tych szamponów dla mnie są fenomenalne i jedyne w swoim rodzaju. Pięknie pachną, dobrze myją włosy i posiadają w miarę dobry skład. Moje włosy się z nimi bardzo lubią.


Dabur - Vatika Coconut Hair Oil - świetny olej do włosów o cudownym tropikalnym zapachu. Świetnie nawilżał i odżywiał włosy. Szkoda, że jest trudno dostępny bo chętnie wmontowałabym go do mojej łazienki na stałe. 


Barwa - Frutto Fresco nawilżający żel pod prysznic i do kąpieli o zapachu zielonego winogrona. 
Całkiem przyjemny żel, chętnie zaznajomię się z innymi wariantami zapachowymi jeśli staną na mojej drodze. Produkt bardzo orzeźwiający idealny na lato.


Garnier Oila 1.0 Farba do włosów - głęboka czerń.
Na chwilę obecną jedna z moich ulubionych farb do włosów. Posiada bardzo kremową konsystencję i cudowny zapach który świetnie sprawdza się w przypadku ciąży. Nie podrażnia i choć nie nazwałabym tej farby trwałą jestem z niej zadowolona. Wrócę do niej niejednokrotnie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.