Zwykły strój dzienny.


Ogromną ciekawość w ostatnim czasie wzbudziły moje zakupy "ciążowe". Nie wszystkie z tych rzeczy pochodziły z wyprzedaży i nie wszystkie z działów ciążowych jednakże z każdej z tych rzeczy jestem niesamowicie zadowolona. 


Jedną z najfajniejszych rzeczy które udało mi się kupić na wyprzedaży jest bluzka z H&M dział Mama która przeceniona była o połowę. Jest niesamowicie wygodna i rozciągliwa w dodatku posiada bardzo ładnie wykończoną górę która lekko prześwituje nadając całemu strojowi odrobiny seksapilu. Zestawiłam ją z zeszłorocznym naszyjnikiem ze sklepu House albo Cropp- dokładnie nie pamiętam. Do tego super wygodne leginsy za niecałe 3 dyszki które kupić możemy F&F Tesco. 


Strój w wersji skarpetowo-sportowej który służył mi w domu w niedzielę na imieninach taty do tego trampy lub czarne adidasy i gotowe. 


Wersja miejska i wysokie wygodne sandały które dodają klasy i szyku całemu strojowi to zdecydowanie mój ulubieniec, chociaż fakt faktem nie jest to strój na długie dystanse. Buty nie są wygodne, potrafią nieziemsko obcierać skórę ale ładnie wyglądają - dlatego je noszę!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.