Zakupy, urodziny, prezent i nowości w kosmetyczce.


Z racji tego, że na moim blogu pojawia się stosunkowo mało wpisów na temat zakupów i nowości postanowiłam skorzystać i zrobić wpis zbiorczy i pokazać wam co w trawie piszczy.

Na początek upragniony i długo wyczekiwany Tablet Samsung Galaxy Tab 2. 10.1


za którego bardzo, bardzo DZIĘKUJĘ najwspanialszemu mężczyźnie pod słońcem =*

Jeśli chodzi o zakupy z h&m i deichmanna zobaczyć je będziecie mogli tutaj na blogu : KLIK . 
Impreza urodzinowa .


 Rozpoczęła się późnym wieczorem na koncercie Donia gdzie miło powspominałam czasy szkoły podstawowej słysząc jego największe hity z tamtych lat. 

Później był koncert Mateusza Mijala o którym już niejednokrotnie wspominałam na blogu. 


Całkiem fajnie jest posłuchać muzyki na żywo którą na co dzień słyszy się tylko w odtwarzaczach. 
Atmosfera super! Przyznam, że świetnie się bawiłam.


21 urodziny są dla mnie wyjątkowe. Po raz pierwszy świętowałam je bowiem jako mama. 


Jak widać brak alkoholu i innych przyjemnostek nie popsuł mi zabawy. 

Na koniec III nowości kosmetyczne w moim zbiorze. 


Chusteczki babydream zamieniłam na Dada z rumiankiem i chyba przy nich własnie zostanę. Są o wiele bardziej mokre i ładniej pachną. 

Płyn dwufazowy do demakijażu Nivea zamieniłam na wychwalany płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu BeBeauty. Jeszcze nie mam konkretnej opinii w tym temacie.

Antyperspirant Adidas chwilowo zamieniłam na Nivea Stress Protect ale z pewnością będę jeszcze używać i jednego i drugiego bo bardzo je lubię . 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.