Rajstopy Lida


Jak wiecie jakiś czas temu otrzymałam rajstopy Lida. 
Informowałam o tym w poście TUTAJ.
 Następnie pokazałam wam mój pierwszy raz z nimi TUTAJ
Od tego momentu stały się nieodłącznym elementem mojej garderoby i nosiłam je stosunkowo często jak na tę porę roku. W paczce znalazły się dwie pary rajstop z serii  "Puszyta Mama " i dwie pary z serii "Rajstopy ciążowe". Póki co zdecydowałam się na te z serii "Puszysta mama" ze względu na to, że potrzebowałam czegoś z wyższym stanem który nie będzie uciskał mi brzuszka i będę mogła czuć się komfortowo. Te drugie zostawiłam sobie na późniejszy okres ciąży więc o nich napiszę innym razem. 


Dane techniczne na temat rajstop z serii "Puszysta Mama".

den 20 / cena 16 zł 
den 17 / 28 zł 

"Rajstopy zostały specjalnie zaprojektowane dla kobiet w ciąży o większych, niestandardowych rozmiarach. Cześć majtkowa rozciąga się bardzo mocno, czemu służy także półokrągły klin z przodu oraz wysoko umieszczona bezuciskowa guma. Nogawki również posiadają dużą rozciągliwość. Rajstopy są cienkie i przejrzyste."

Skład:
98% Poliamid 2% Elastan
Dostępne kolory:
jasny beż, gazela, grafit, czarny
Tabela rozmiarów: 

rozmiar 2 - wzrost 155-167cm, obwód bioder max.170cm, udo max. 105cm

rozmiar 3 - wzrost 160-172, obwód bioder max 170cm, udo max 105cm

rozmiar 4 - wzrost 166-178, obwód bioder max 170cm, udo max. 105cm 

Różnica pomiędzy modelami które posiadam:


"Rajstopy ciążowe" / " Puszysta Mama" 

----------------------------------------------------------------

Moja opinia na temat produktu. 

Rajstopy są wygodne i nie zsuwają się podczas noszenia co zdecydowanie dało się zauważyć już po pierwszych razach kiedy miałam je na sobie. Naprawdę nie lubię kiedy rajstopy się zsuwają i trzeba je co chwilę poprawiać.

Rozciągliwa guma w części majtkowej nie gryzła i nie wżynała się w skórę a co za tym idzie nic nie uciskała brzuszka. Rajstopy są bardzo rozciągliwe ale po praniu wracały do pierwotnej formy.
(Prałam je normalnie w pralce wkładając je do materiałowego worka lub poszewki aby nie zahaczyły się o inne ubrania) 


Najlepszym dowodem na to, że jestem z nich bardzo zadowolona jest złożone przeze mnie zamówienie na kolejne dwie pary. Tym razem w odcieniu jasnego beżu.

Obecnie więc mam III kolory z serii "Puszysta Mama" 


Jeśli szukacie rajstop idealnych na okres ciąży mogę je serdecznie polecić. 

Sklep Lida znajdziecie pod adresem :


Lub na facebook'u : TUATJ  . 


Sklep w swoim asortymencie po za kolekcją dla kobiet w ciąży i dla puszystych mam posiada również kolekcję dla kobiet puszystych i mężczyzn. Myślę, że warto tam zajrzeć i jeśli znajdzie się taka potrzeba złożyć zamówienie. 


Info odnośnie zamówienia na stronie: 
Sklep działa bardzo sprawnie. Rajstopy zamówiłam w poniedziałek około 4 rano i wtedy też dokonałam przelewu. Tego samego dnia odebrałam e-mail z informacją, że zamówienie przyjęto i rajstopy zostały do mnie wysłane. 
Wybrałam przesyłkę poleconą priorytetową i rajstopy były u mnie już w środę rano. Wszystko działa więc bardzo sprawnie i bez zarzutów. Jestem zadowolona. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.