Pat&Rub RELAKSUJĄCY BALSAM DO CIAŁA trawa cytrynowa i kokos

Recenzja tego produktu na moim blogu powinna pojawić się już dawno temu, jednakże gapa ze mnie i bałaganiara. 
Szybko naprawiam swój błąd i przechodzę do rzeczy. 


W 100% naturalny balsam do ciała o pojemności 200ml. Cena 59 zł. Dostępny na w sklepie online :


Opakowanie plastikowe posiada wygodną pompkę która daje  wysoki komfort użytkowania oraz nie pozwala produktowi się zmarnować gdyż specjalny tłok wyciska produkt do ostatniej kropli. 


Konsystencja produktu przypomina wyglądem typowy balsam. Wymaga delikatnego wmasowania gdyż szybko się wchłania i pozostawia skórę aksamitnie gładką. Nie klei się i nie brudzi ubrań a orzeźwiający zapach jednocześnie odświeża i pobudza. 
Produkt zawiera substancje łagodzące podrażnienia i chroniące przed wysychaniem. Zawiera naturalne filtry UV i aktywne składniki takie jak :
masło shea, olej babbassu, masło kakaowe, olej z trawy cytrynowej, ekstrakt z zielonej herbaty, betaina roślinna, kawas hialuronowy, naturalna witamina E, ekstrakt z hibiskusa. 

Jedyny zauważony minus:
WYDAJNOŚĆ 
Produkt przy codziennym użytkowaniu rano i wieczorem wystarczył mi dokładnie na dwa i pół tygodnia więc jak na cenę prawie 60 zł mocno kuleje w tej kwestii jednakże można go dorwać na różnych fajnych promocjach gdzie zdecydowanie bardziej się opłaca. 

(Stosowałam na całe ciało.)



Moja opinia :
Jeden z najlepszych balsamów (na ciepłe dni) jakie miałam okazję używać, testować i próbować. Z pewnością odkupię go pod koniec lata lub w przyszłym roku, jak tylko wykończę pozostałe produkty które zalegają w mojej łazience. Podoba mi się bardzo jego skład oraz to, że jest w 100% naturalny; nie zawiera składników pochodzących z ropy naftowej, silikonów i glikolu propylowego etc. 
Zapach jest lekko wyczuwalny ale bardzo przyjemny. Relaksuje mnie i odpręża. Po użyciu miałam wrażenie, że skóra jest mi wdzięczna za odpowiednia dawkę nawilżenia. Rozprowadzał się bardzo dobrze, nie miałam  trudności z jego rozsmarowaniem. Wchłaniał się w ekspresowym tempie więc zaraz po aplikacji mogłam spokojnie włożyć każdy ciuch bez obawy, że zostanie on poplamiony lub się do niego przykleję.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.