Moje włosy UPDATE ( lipiec 2013 )


Od 26 maja nie pojawił się żaden post w temacie pielęgnacji moich włosów a to dlatego, że niewiele się w tek kwestii zmieniło. Nadal jestem włosową minimalistką. 
Przesuszenie którego dostałam po stosowaniu kosmetyków i suplementu L'biotica nie udało się powstrzymać. Myślę, że te produkty nasiliły u mnie także wypadnie które dodatkowo później zaczęła wspomagać moja ciąża. Nie mam do nikogo pretensji bo nikt nie zmuszał mnie do testowania czegokolwiek- to była moja świadoma decyzja i wiem, że te produkty wielu osobom pomogły niejednokrotnie. 

Obecnie nie prostuję, nie kręcę i nie suszę włosów na co dzień. Używam zaledwie kilku podstawowych produktów. 

- Szampony delikatne lub nieco bardziej naturalne 


- Odżywka i olej raz na tydzień 


- Ocet malinowy po umyciu i olej makadamia Kymona na zniszczone końcówki i do dodania blasku. 



Jakie szampony, odżywki i inne wspomagacze polecacie aby włosy stały się zdrowe i lśniące  ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.