Joanna "Z Apteczki Babuni" Peeling z ekstraktem z bzu


Całkiem przypadkiem wpadł w moje ręce produkt firmy Joanna z dobrze znanej wszystkim serii " z apteczki babuni" o przecudownym zapachu fioletowego bzu. 
W sklepie zdecydowanie nie wypada otwierać tego typu produktów więc skusiłam się w ciemno. Nie spodziewałam się cudów i nie nastawiłam się względem niego pozytywnie ale liczyłam, że choć trochę odda zapach krzewu który co roku pięknie kwietnie za moim oknem. 


Wieczorny prysznic w towarzystwie produktu okazał się strzałem w dziesiątkę. Peeling, może nie należy do mocnych zdzieraczy ale z pewnością zasługuje na pochwałę. 

Produkt możemy zakupić w wielu drogeriach które wyposażone są  w asortyment firmy oraz sklepach online. 


Cena bardzo przystępna. Za 13 zł dostajemy standardowo 300g produktu czyli nie mniej, nie więcej niż w przypadku produktów Bielenda i Perfecta które są jednak nieco droższe bo ich koszt waha się od 16-22 zł za taką samą pojemność.


Opakowanie to plastikowy słoiczek który z łatwością udaje się nam otworzyć nawet mokrymi rekami podczas kąpieli. Dolna część opakowania jest przezroczysta dzięki czemu wiemy ile produktu nam zostaje. Ułatwia to także zakup ponieważ już w sklepie możemy zobaczyć czy konsystencja nam odpowiada. 


Produkt jak zapewnia producent należy stosować często, nawet kilka razy w tygodniu. Ja średnio sięgam po niego 3-4 razy w zależności od tego w jakiej kondycji jest moja skóra która przez okres ciąży jest nieco bardziej wrażliwa. 


Konsystencja jest bardzo przyjemna i świetnie rozprowadza się na skórze dzięki czemu już niewielką ilością możemy dokładnie pościerać martwy naskórek z naszego ciała.


Skład produktu nie jest może jakoś wybitnie zachęcający ale ja nie dopatrzyłam się w nim parafiny, która z kolei świetnie sprawdza się zimą zabezpieczając naszą skórę przed mrozem i  wiatrem. Latem staram się wybierać produkty które nie obciążają dodatkowo skóry która szczególnie w tym okresie potrzebuje sobie pooddychać. 


Zapach jest bardzo naturalny, nie śmierdzi chemią. Odpręża i relaksuje moje ciało oraz zmysły- jestem z niego bardzo zadowolona. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.