Denko II czerwiec .


Dziś przed wami zaległy post jeszcze z drugim czerwcowym projektem denko. Przez to, że mój aparat płata figle wszystko jest koszmarnie opóźnione. Mam nadzieje, że mi wybaczycie i zostaniecie ze mną dalej. 


Chusteczki BabyDream wykorzystuję do czyszczenia pędzli i rąk podczas wykonywania makijażu. Czasem ścieram także nimi kurze. Świetnie się do tego nadają. 

Eveline Spa o zapachu orchidei dostałam w zestawie jeszcze na blogerskim spotkaniu. Żel był nawet okej ale warto zaznaczyć, że mało się pienił. 


Opakowanie balsamu z Pat&Rub zapodziało mi się jakiś czas temu dlatego wcześniej nie mogłam go wam pokazać. Przyznam, że balsam był świetny i na pewno go odkupię jak tylko wykończę wszystkie zapasy balsamów, kremów i maseł których dość sporo w mojej łazience. 

Mus do ciała z Farmony o cudownym bananowym zapachu jest fenomenalny na lato. Błyskawicznie się wchłania ma dobrą konsystencję i bardzo przyjemnie pachnie na naszej skórze. Jak spotkam i skończę zapasy to kto wie... 


Kulkę Adidas Fresh oraz inne kulki tej firmy spotka się na moim blogu regularnie a to za sprawą ich niezwykłej skuteczności i wydajności. 

Zmywacz w żelu o zapachu Mango Donegal odkupuję systematycznie po tym jak otrzymałam go od firmy i się zakochałam po uszy. Świetnie zmywa kolor z paznokci. 


Na koniec Perfecta peeling drobnoziarnisty idealny na lato i próbka Love Me Green która szału nie zrobiła. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.