16 i 17 tydzień .

Ostatnie dwa tygodnie przebiegły bardzo intensywnie. 
Próbowałam robić wiele rzeczy z lepszym i gorszym skutkiem. Poszukiwania sukienki na wesele śnią mi się po nocach. Na zmianę albo coś nie wygląda dobrze albo biust mi się w to nie mieści. Buty które udało mi się kupić w niedzielę nie pasują do sukienki z H&M Mama która już od wyprzedaży wisi w mojej szafie a z której do końca nie jestem zadowolona. Postanowiłam zwrócić jak tylko znajdę coś lepszego. Nadal więc jestem bez sukienki na wesele i ubrania na poprawiny. Mam jedynie buty a zakupy tak bardzo mnie teraz męczą. Świadomość tego, że nie mam nic dla mojego maluszka a muszę zajmować się jakimiś sukienkami weselnymi po prostu mnie dobija i totalnie zniechęca. 



Próbowałam też leżing&smażing ale po 15 minutach dałam sobie spokój. Nigdy nie lubiłam wylegiwać się na słonku a teraz to już stwierdzam, że to zupełnie nie dla mnie. Wolę opalać się nieco aktywniej spacerując brzegiem morza lub korzystając z rowerków wodnych a najlepiej to podsmażyłabym się w solarium i gotowe. 

Od początku tygodnia z powodu braku prawdziwych mężczyzn próbowałam z przyjaciółką wyremontować pokój po kolorowej fantazji jej córci. Kredki woskowe, marker, długopis to istny koszmar. Nie obyło się  bez szpachlowania, tarcia, drapania itd. 



W przerwie leciało Ranczo a zastrzyk energii dostarczały nam soki Tymbark. Głównie ananas i pomarańcza. 



Bardzo w tym ostatnim tygodniu smakowały mi wszelkie cytrusy a jak zawsze najbardziej pomarańcze. Do tego brzoskwinie, nektarynki i takie tam... Było pysznie ale i grzesznie bo dwa razy duża pizza na nas dwie to chyba za dużo ! 



Moje a właściwie nasze Bejbi rośnie bo już dokładnie wyczuwam ruchy. Lubię poleżeć w ciszy wieczorem, totalnie bez ruchu wtedy budzi się Mały Szaleniec i daje mi popalić. 
Raz czuję z prawej raz z lewej a potem znowu z prawej. Sama nie wiem jak to opisać bo nie są to jeszcze mocne kopniaki ani też efekt motylków. 

Zastanawiam się po co lekarz zalecił mi przeciwciała anty HCV (wirusowe zapalenie wątroby typu C o ile się nie mylę) ?? Czy to konieczne w ciąży ??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.