15 tydzień .



Kolejna wizyta u ginekologa trwała nadzwyczaj długo. Pierwszy raz na USG mogłam dokładnie zobaczyć moje maleństwo. Widziałam je z każdej strony. Niestety tak słodko podkurczało nogi, że ciężko było stwierdzić jakiej jest płci. Trzeba poczekać do sierpnia aż mój lekarz wróci z urlopu - niestety. W ramach pocieszenia pomachało do mnie wszystkimi pięcioma paluszkami i dowiedzieliśmy się, że jest bardzo zdrowe. Lekarz wykluczył wady genetyczne. Dzidziuś rozwija się prawidłowo. Jestem dumna i zadowolona....



Odżywiam się w miarę regularnie i zdrowo, spożywam dużo owoców ale nie rezygnuje ze słodkich przyjemności a nawet pizzy itd. Ograniczam ilość i nie objadam się za dwoje. Pamięta o tym, że jem dla dwojga i pomimo, że maleństwo rośnie nadal nie przytyłam ani grama.   


Niektóre kobiety powiadają : " I żeby poszło w cycki." . Do mnie to kompletnie nie pasuje. Wręcz przeciwnie, mam nadzieje, że mój biust nie urośnie zbyt wiele. Każda zmiana rozmiaru na większy w tym przypadku mnie martwi.



W 15 tygodniu mój rozmiar nieco się zwiększył. Musiałam zamówić nowy biustonosz. Naprawdę ciężko jest dostać coś w rozmiarze E co nie wygląda jak spadochron więc pierwszy raz dokonałam zakupu online w tej dziedzinie odkąd przekroczyłam magiczny rozmiar C. Wybrałam sklep avaro.pl (w poprzedni weekend można było skorzystać z darmowej wysyłki) i jestem bardzo zadowolona.

Sama wymierzyłam swój rozmiar korzystając z tabeli firmy gaia.


Przesyłka była u mnie w środę rano, dobrze opakowana. 
Biustonosz wygląda bardzo estetycznie i świetnie się nosi. 
Wybrałam uniwersalny odcień beżu. Postanowiłam też zamówić kolor czarny. Z bieli zrezygnuję gdyż nie noszę raczej tak jasnych koszul i bluzek. 


Jeśli jesteście posiadaczkami takich obfitych krągłości i robicie zakupy online chętnie dowiem się gdzie zamawiacie. Może sama wkrótce skorzystam.

Na kaszel od rodzinnego pediatry dostałam syrop prawoślazowy i witaminkę C. 


Trochę mi pomogło ale nadal rano i wieczorem mnie męczy i mam przebrzydłą chrypkę. 


Na ból zęba polecono mi apap. Z racji tego, że wizyty u stomatologa został mi prawie  tydzień biorę tylko po pół tabletki raz, góra dwa razy na dobę. Normalnie nie sięgnęłabym po apap bo mi nie pomaga ale w ciąży działa na mnie nad wyraz dobrze. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.