Zmiany.

Ostatni raz byłam u fryzjera w marcu 2012r. zrobiłam sobie wtedy grzywkę i delikatnie ścięłam końcówki moich włosów. 
Miały one wtedy długość delikatnie wychodzącą za ramiona i niczym nie przypominały mojej wymarzonej czarnej czupryny ! Wzięłam się w garść i postanowiłam ostro zapuszczać moje włosy. Od tego czasu tylko raz przycinałam końcówki w okolicach zimy. Dziś postanowiłam nagrodzić swój trud i wytrzymałość i nadać mojej fryzurze odpowiedni kształt.


Nie ma tutaj ogromniej różnicy jednak włosy zdecydowanie lepiej się prezentują i mają ładniejszy kształt z czego jestem bardzo zadowolona.

Nadal mam zamiar walczyć o długość idealną dla mnie... Myślę, że w ciągu najbliższego roku uda mi się zapuścić włosy do pasa a wtedy pewnie z radości przefarbuję je na czerwono  ! 

21 komentarzy:

  1. Zmiany od czasu do czasu są potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Długa droga jeszcze przed Tobą, jeśli chcesz zapuścić włosy do pasa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 -12 cm z tyłu ;) przód tak szybko nie da rady bo zawsze ścinałam w sopelek i nadal mam zamiar tak robić więc spoko luzik - góra rok :)

      Usuń
  3. Och jak ja dawno u fryzjera nie byłam... Chętnie bym się wybrała!

    Piękna jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na czerwono? juz nie moge sie doczekac zeby to zobaczyc hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nosiłam czerwień w stylu Ich Troje ponad 2 lata

      Usuń
  5. no ja nie byłam fryzjera......od miesiąca :))) ja fryzjera odwiedza średnio co 1,5 miesiąca, inaczej miałabym całkiem przyklapnięte włosy :(((

    OdpowiedzUsuń
  6. Oddaj trochę włosów koleżance plisssss;D

    OdpowiedzUsuń
  7. no przede mną jeszcze ze 2 lata zapuszczania włosów, bo miałam tak zniszczone że we wrześniu 2012r. musiałam obciąć włosy do brody, teraz mam do ramion... Ty masz piękne włosy i na pewno osiągniesz swój efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne masz te włosy-życzę powodzenia w zapuszczaniu i oby ciążka ich ie zniszczyła. U mnie w ciąży włosy rosły jak szalone :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty śliczna jak zawsze a włosy cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na czerwono-odważnie ale napewno będzie ci w nim dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz ;)
    Przy okazji zapraszam do mnie na notkę, w której znajdują się informacje o konkursie Bourjois!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze...? - Ale Ci teraz pięknie! :* :) chyba też będę musiałą pomyśleć o takiej zmianie małej:) Tylko teraz przed ślubem szaleć za bardzo nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.