Zapraszam !

Niektórzy z was śledzący bardzo wnikliwie mojego bloga zauważyli, że po prawej stronie pojawił się niewielkich rozmiarów suwak, który odlicza tygodnie... 




Tygodnie do mojego porodu !

Ciężko było mi się zebrać do napisania tego posta, bo nie mam doświadczenia w ogłaszaniu światu, że jestem w ciąży. Sama nie wiedziałam jak mam to zrobić dlatego dziś ogłaszam wszem i wobec, że nie żartuję! Tak... Jestem w ciąży. 

Ponieważ pisanie bloga daje mi wiele radości i lubię dzielić się dobrą energią postanowiłam jakiś czas temu założyć drugiego. Dzięki temu nie wkradnie się tutaj bałagan a osoby zainteresowane (głównie mamy, lub przyszłe mamy- tak podejrzewam) będą mogły obserwować mnie na bieżąco i będziemy wymieniać się doświadczeniami. Liczę na wasze cenne rady! 

Zapraszam więc osoby zainteresowane na blog :



gdzie postaram się pisać jak najczęściej o tym co wiem, co przeżyłam i czego obecnie się obawiam. 

Żeby ułatwić wam przejście na drugiego bloga jeśli nie jesteście zainteresowani stałą obserwacją znalazł się odnośnik MAMU BLOG  który odeśle was do bloga jeśli tylko poczujecie taką chęć. 


Zachęcam was również do udziału w rozdaniu włoskich kosmetyków RiccoSpa. 


które odbywa się na blogu i na facebook'u.
Więcej szczegółów znajdziecie tutaj <--

26 komentarzy:

  1. GRATULUJEMY ogromnie! Mamy nadzieje do zobaczenia w Krakowie :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, gratuluję :* cieszę się, że nie żałujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Gratulacje, na blogu już byłam wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie Ci gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, gorące gratulacje!!! :):*

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdeczne gratulacje kochana ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję, oby dzidziuś zdrowo rósł w Twoim brzuszku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to nie pozostaje mi nic innego jak pogratulować! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję!!!! Życzę zdrówka!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje i dużo zdrówka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę Ci zdrowia, dobrego samopoczucia i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. życzę Ci dużo zdrówka :* :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluje!!!
    dobry pomysl z drugim blogiem;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, gratuluję!
    Wiem, że to tak głupio na lewo i prawo rozgłaszać, ale moja mama ma sklep internetowy dla takich małych bobasków, serdecznie zapraszam :) http://modnydzidzius.pl/
    Trzymajcie się :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i wszyyystkiego bardzo dobrego życzę ;)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.