Rimmel Wake Me Up - podkład rozświetlający


Wake Me Up czyli kosmetyk który swoją nazwą krzyczy do nas "Obudź mnie" to jeden z lepszych podkładów rozświetlających jakie miałam okazję testować. Swoją buteleczkę posiadam od grudnia i z ręką na sercu mogę stwierdzić, że jest to mój absolutny ulubieniec. 
Przyznam jednak, że nie używałam go codziennie, głównie dlatego, że lubię dopasowywać podkład do aktualnego stanu mojej skóry, pogody oraz efektu który mam zamiar uzyskać. 

Co mówi nam producent ?

"Pierwszy podkład Rimmel który pobudza cerę i sprawia, że promienieje blaskiem. Nadaje skórze nieskazitelny wygląd. Działa natychmiast przeciw oznakom zmęczenia. Zawiera peptydy i nawilżający kompleks witaminowy." 

Opakowanie produktu to szklana buteleczka z plastikową zakrętką i pompką która ułatwić ma dozowanie produktu. 


Całe opakowanie zostało bardzo solidnie oraz estetycznie wykonane dzięki czemu przyjemnie patrzy się na ten kosmetyk. Jedyne zastrzeżenie jakie posiadam do opakowania to to,że produkt nie spływa po ściankach, dlatego trudno jest go wydobyć kiedy w opakowaniu zaczyna robić się pusto. 

Kosmetyki Rimmel dostępne są w wielu drogeriach w całej Polsce takich jak Natura czy Rossmann ale także w mniejszych osiedlowych drogeriach i sklepach online. 

Cena produktu za 30ml to 39 zł . Ja osobiście polecam kupowanie takich podkładów których cena sięga 30 zł wzwyż  na promocjach -40% wtedy możemy dostać je prawie o połowę taniej. 

Podkład dostępny jest w sześciu odcieniach:



Ja oczywiście jako klasyczny bledziuch używam najjaśniejszego odcienia Ivory i chociaż nie jest to odcień dla porcelanowej skóry jakoś świetnie wtapia się w moją karnację i idealnie z nią współgra tworząc jednolitą całość !


Konsystencja jest średnio gęsta i średnio wodnista. Kojarzy mi się z klasyczną konsystencja mleczek do demakijażu. Świetnie rozciera się za pomocą pędzla, dłoni ale także gąbeczki lateksowej i beautyblender'a. Posiada SPF 15 dzięki czemu idealnie sprawdza się w cieplejsze dni. 
Zapach jest bardzo lekki i mało wyczuwalny.
Krycie w moim przypadku i według moich kryteriów jest dość mocne jednak osobiście nie mam za bardzo co zakrywać dlatego pewnie dla większości osób borykających się z jakimikolwiek zmianami skórnymi będzie ono dość średnie. 

Co ja o nim myślę ?

Podkład zdecydowanie wpisał się w moich ulubieńców, dlatego poświęcam mu dość obszerną recenzję. Nie pozostawia plam i dość długo się utrzymuje. Świetnie rozświetla moją skórę twarzy i nadaje jej rześkiego zdrowego wyglądu. Jestem bardzo na TAK i przy najbliższej promocji -40% w Rossmannie na pewno go zakupię. 

Pierwsze wrażenia dotyczące podkładu zamieściłam już jakiś czas temu Tutaj

Do dzisiejszego dnia niewiele się zmieniło dalej chylę mu czoła i krzyczę wielkie WOW jedynie złoty pyłek zawarty w produkcie już mnie nie przeraża a wręcz przeciwnie stałam się jego wielką fanką !



Dziś cała współpraca przebiegła nam równie sprawnie w dowód tego zostawiam was ze zdjęciami ! 

Kto nie lubi a kto lubi Rimmel Wake Me Up ? 
Jakie podkłady rozświetlające polecacie? 

23 komentarze:

  1. kupiłam go na promocji w Rossmannie i "zaprzyjaźniam" się z nim. Ma ładny zapach jak na podkład. Co o nim myślę? Jeszcze nie wiem, muszę dać mu czas. Moje pierwsze wrażenie jest pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też było i tak już zostało !

      Usuń
  2. Mnie on kusi od bardzo dawna, ale mam cerę mieszaną i boję się, że będę się mega świecić po nałożeniu go. Zawsze skłaniałam się ku matowieniu twarzy, ale on nęci i chyba poszukam na allegro jakiegoś testera, bo w drogeriach to jeszcze nie uświadczyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nakładasz puder matujący nie powinno być problemu;)

      Usuń
  3. Ja również baaardzo się zaprzyjaźniłam z tym podkładem :) Piąteczka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tego podkładu, bo mojej mieszanej cerze akurat rozświetlenia nie potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze myślałam, że mojej też :P

      Usuń
  5. Ja niestety się z nim nie polubiłam, w po kilku użyciach poszedł w świat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, a co konkretnie Ci sie w nim nie spodobało ?

      Usuń
  6. ja potrzebuję matu więc się nie skuszę:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam z nim 7 światów, kupiłam go jesienią, na początku byłam nim zachwycona, ale później na mojej twarzy zaczynały się pojawiać dziwne krostki itp. Nie wiem czy było to spowodowane używaniem tego podkładu, ale trafił na dno szafki. Wczoraj pierwszy raz od 3 miesięcy znowu zawitał na mojej twarzy i po raz kolejny się w nim zakochałam. Mam nadzieję, że nie spowoduje mi jakichś niespodzianek, bo znowu się pogniewamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja sie go zawsze bałam , ze wzgl na to że mam mieszana cere ale nie wykluczone ze kiedys sie skusze

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie czegoś szukam, i chyba znalazłam :) dzięki :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. boję się rozświetlających podkładów, ale efekt widoczny na Twojej twarzy zachęca !

    OdpowiedzUsuń
  11. ja właśnie się go bałam podczas ostatniej promocji ze względu na rozświetlanie przy mojej przetłuszczającej się cerze :( ale przy następnej okazji koniecznie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  12. złoty pyłek zawarty w produkcie ?? mam ten podkład i nie widziałam tam żadnego pyłku...

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.