Odzież ciążowa (Jolinesse, Esmara for Mums) .

Jakiś czas temu Lidl uraczył nas promocyjną kolekcją odzieży ciążowej dla mam, która w moim przypadku okazała się absolutnym hitem. 



Podczas promocji skusiłam się na zwykłą dłuższą bokserkę ciążową oraz leginsy. Dziś żałuję, że nie zakupiłam jeszcze kilku sztuk ponieważ okazało się, że ciuchy te są bardzo dobrej jakości i są mega przyjemne w dotyku.
Top ciążowy składa się aż z 95% bawałny i tylko 5% elastyny dzięki czemu czuję się w nim bardzo swobodnie a moja skóra może oddychać. 
Leginsy, kryjące bezszwowe wykończone są Aloe Vera dzięki czemu ich powierzchnia jest aksamitna w dotyku. Posiadają bardzo wysoką część majtkową z miękkim elastycznym pasem który nie uciska brzuszka. 

Mam nadzieje, że jeszcze podczas  tej kilkumiesięcznej przygody natchnę się na równie wygodne ciuchy w tak dobrej cenie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.