Nowości + wyniki rozdania .


Sobotnie przedpołudnie i popołudnie spędziłam w galerii Rzeszów szukając sukienki na sierpniowe wesele. Po kilku godzinach niczego znalazła się jedna jedyna. Masakra ! Nogi wchodziły mi dosłownie w D... ! 


To co udało mi się zakupić z ubrań przy okazji pokażę wam w najbliższym czasie na moim drugim blogu. Tutaj zajmiemy się nowościami kosmetycznymi i zapachowymi. 


Peeling Bielendy - Granat jest w moim zbiorze pierwszy raz i chyba ostatni. Słabo zdziera choć przyznam, że konsystencja i zapach jest super ! 


III nowe woski Yankee Candle o zapachu Mango Peach Salsa śnił mi się po nocach a Weeding Day choć wcześniej nie przypadł mi do gustu tym razem mnie oczarował. Sparkling Lemon był na promo więc żal było nie zakupić za grosze. 


Na koniec 3 nowe lakiery. Są zupełnie nie w moim stylu ale miałam ochotę na neony. Całkiem fajnie ale słabo kryją. 

Neonowy róż w kolorze 328
Neonowa zieleń w kolorze 327
Top coat z brokatem w kolorze syreniego ogona 318. 

Korzystacie z wyprzedaży czy czekacie na kolejne cięcia cen?

_____________________________________



ZESTAW KOSMETYKÓW RICCO SPA
TRAFIA DO  :


Dziękuję za liczny udział i zapraszam na lipcowe rozdanie/konkurs które pojawi się z okazji moich nadchodzących urodzin już wkrótce !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.