Must have !










Kołyska 





12 komentarzy:

  1. Kolyska mi sie najbardziej podoba, niestety nie latwo mi taka znalesc.. Co do chusty, jakos jestem mniej przekonana, chyba bym sie bala ze moze byc dziecku za ciasno lub nie wygodnie.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    ladivaliciouss.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja wciąż szukam idealnej niedrogiej kołyski ;)

      Usuń
  2. Kołyskę już mamy, ale inną. Z rożka rezygnuję, gdyż mój synek będzie sierpniowy, więc może być za gorąco na takie grube tkaniny. Zastanawiam się nad chustą, ale na pewno nie od pierwszych dni. Bałabym się, że się synek udusi. Może wypróbuję od któregoś miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Chusta podobnie jak ciasny rożek jest bardzo wygodny dla dziecka ;D

      Usuń
    2. ciekawa ta chusta, rzeczywiscie:)
      poszukam cos wiecej o niej

      Usuń
    3. a co do rozka, to ja wybralam otulaczek. tak samo jak nikki bede miala letnie dziecko

      Usuń
  3. ja używałam smoczków i butelek z Avene !!! polecam są świetne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używaliśmy ich na moim braciszku ;)

      Usuń
  4. Taką chustę odradzę ze względu na niebezpieczeństwo, jeśli chusta ma być to tkana i tylko wiązana; co do rożka u nas lutowe dziecię w rożku nie mogło wytrzymać więc to czas zweryfikuje, my bez kołyski no ale Mamy sobie chwalą kołyskę jeśli stać nas to można kupić jeśli nie to jednak odpuścić sobie bo dziecko, krótko korzysta :)
    No i my używamy Aventa Natural i zwykłych Aventowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) znam te butelki a chusta ma atesty i jest tak samo bezpieczna jak tkana :)

      Usuń
  5. uwielbiam rzeczy dla małych dzieci:D szkoda, że u mnie w rodzinie nie ma żadnego dzidziusia...

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.