Mix zdjęć + kilka informacji


Niepublikowane makijaż. Niestety wyszło tylko jedno zdjęcie.


Jeden z ulubieńców z Donegala w odcieniu MIDNIGHT SKY o którym pisałam tutaj .


Sezon truskawkowy jak najbardziej udany. 
Nie obejdzie się również bez lodów bakaliowych z posypką bananem i truskawką dla zabicia słodyczy. 


Lody w wersji kakaowo-bananowej z czekoladową posypką - pycha ! A na kolację truskawki !


Świeże pieczywo, biały twaróg, szczypiorek i rzodkiewka prosto z ogródka . Na drugie śniadanie znowu truskawki. 


Świeże pieczywko, polędwica, pomidorek i jarmuż. Smak dzieciństwa ! Bez kawusi ani rusz...


Miał być post o ulubionych pomadkach tego lata ale aparat przeszedł na emeryturę no i klapa! 


Łowca w akacji. 


Mamusiowe kwiaty.

-------------------------------------------------------------

Informacje 

-------------------------------------------------

*Awaria
W związku z tym, że zepsuł mi się aparat, ciężko będzie mi tworzyć regularnie posty. Postaram się jednak wrzucać coś, kiedy tylko nadarzy się taka okazja. 
Poszukuję dobrej cyfrówki więc jeśli możecie mi coś polecić  dajcie znać w komentarzu.

*Google+ 
Na blogu pojawił się  nowy gadżet dzięki któremu będziecie mogli śledzić mnie na bieżąco. Znajdziecie go po prawej stronie. 

Jeśli macie ochotę klikajcie !

*Rozdanie 
Przypominam o rozdaniu które trwa do soboty.
Regulamin znajdziecie tutaj .

7 komentarzy:

  1. piękny makijaż :) ale się rozpieszczasz tym jedzeniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny makijaz:D strasznie mi sie podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie fotorelację , jak kupisz aparat to proszę o więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz świetnie w tym makijażu !

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki fajny mix Ci wyszedł :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż :) Również uwielbiam truskawki :D

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.